טבעות אירוסין יהלום

על מנת לרכוש טבעת נישואין יהלום ישנם כללים ידועים וברורים, אולם כשמדובר בטבעות אירוסין יש חופש בלתי מוגבל להחליט על כל סגנון, עיצוב, חומר וצבע. יש בחורות שאכן בוחרות בטבעות אירוסין לא שגרתיות מעץ או מפלסטיק ויש שהולכות עם ההבטחה לנצח עד הסוף עם חריטת קעקוע בצורת טבעת, אך הרוב עדיין מגשימות את המורשת הקלאסית שהתחילה לפני אלפי שנים ובוחרות טבעות אירוסין יהלום. לאור האפשרות לבחור בכל סוג של טבעת, ישנו מגוון עצום של טבעות, במיוחד של טבעות אירוסין עם יהלום.

כדי לענות על הדרישות וההעדפות האישיות של כל אישה, ענבר תכשיטים בעיצובים ייחודיים, דואגים לגוון ומצליחים להפתיע ולרגש בכל קולקציה עם טבעות אירוסין יהלום מושלמות במגוון עיצובים ושילובים. לפני שאת בוחרת טבעת אירוסין (או אתה בוחר בשבילה), האם תהיתם למה בכלל נהוג לבחור טבעות אירוסין מעוצבות ומיוחדות עם יהלום?

טבעות אירוסין יהלום בעיצובים מיוחדים

ענבר תכשיטים מציגה לכם גלריה של טבעות יהלומים מעוצבות בכל גודל וצבע בסוג הטבעת. יהלום לבן, שחור או אדום, שיבוץ של יהלום בודד או של מספר יהלומים, שילוב בין כמה גוונים, שיבוץ על טבעת חלקה, עיצוב עם חריטה או טבעת עם חלקים חלולים, כל מה שתרצי קיים. אנחנו כאן כדי שתוכלי לענות בגאווה והתרגשות כשהחברות ישאלו “נו, הוא השקיע ביהלום?”.

חבריה הטובים ביותר של האישה

יהלומים נחשבים לחומר טבעי ונדיר ביופיו. תכשיטים משובצים יהלומים מהווים סמל סטאטוס יוקרתי מאז ומתמיד, כאשר גודל היהלום ואיכות הליטוש משפיעים באופן משמעותי על המחיר. מחירי טבעות אירוסין יהלום נעים בין כ-2000 ₪ לעשרות אלפי שקלים (שלא נדבר על דולרים). האמירה המפורסמת לגבי מערכת היחסים בין אישה ליהלומים אינה רק מטאפורה, נשים אשר עונדות תכשיטי יהלום נוהגות לשמור עליהם כאילו היו בני אנוש.

יהלומים הם לנצח

כיום ניתן להשיג טבעות אירוסין עם אבני חן שנראות כמו יהלום, אבל רק נראות. עם זאת, אין מה להשוות את הברק הנוצץ ואת כושר העמידות של יהלום אמיתי לעומת אבן מזויפת. היהלום נחשב לחומר מאוד עוצמתי ועמיד, נסו לשבור או לנפץ חתיכת יהלום ותיווכחו כמה המשימה קשה. בשל תכונות היהלום, טבעות אירוסין יהלום אינן רק נשמרת לאורך זמן, אלא מבטאת את האופטימיות של הרצון לנצחיות ולזוגיות שתעמוד בפני כל אתגר ומכשול.

מגוון לקוחות מרוצים יכולים להעיד – תכשיט מושלם מתחיל בענבר תכשיטים אנו נשמח לראותכם בין לקוחותינו המרוצים!

צור קשר
בוא נכין את התכשיט הבא שלך
[wc_errors]