טבעות אירוסין מעוצבות

טבעות אירוסין מעוצבות הן לרוב טבעות משובצות באבן מרכזית, בדרך כלל עם יהלום או אבן חן. העיצוב של טבעות אירוסין מעוצבות משתנה בהתאם לרצון של הזוג ויכול להיות חופשי לחלוטין.

טבעות אירוסין מעוצבות עם הקדשה אישית

אין הגבלה בעיצוב, ניתן לעצב טבעת אירוסין על פי כל העולה על רוחו של הלקוח, כל עוד הטבעת מכבדת את המעמד הצעת הנישואין. בסטודיו ענבר תכשיטים מעוצבים ניתן למצוא טבעות אירוסין מעוצבות בעיצובים שונים כמו: פיליגרן, סגנון קלטי, סגנון עתיק, קלאסי ומודרני. יש הרבה שימוש באבני חן מיוחדות, בליטושים שונים כמו יהלומי פנטזי, צורת אובל, מרקיזה, מלבנים למינהם ויהלומי גלם לא מעובדים. קיימת תשומת לב רבה לפרטים הקטנים ולתוספות עיצוב בגוף הטבעת.

טבעת אירוסין מעוצבת נוצרת מתוך רעיון מסוים הנוגע למקור השארה ולרגש שקשור לאבן חן מסוימת. טבעות אלו מיוצרות בעבודת יד, בעיצוב מקורי ושונה, עשויות מחומרים ברמה אחרת, באיכות גימור מצויינת ועוברת בקרת איכות מוקפדת מאוד. ישנו הרבה חופש יצרתי בעיצוב טבעות אירוסין העובר דרך שימוש באבני חן מיוחדות כמו – רובי, אמרלד, ספיר, טורמלין ועוד אבנים צבעוניות באיכות ליטוש מעולה אשר מחליפות את היהלום. ישנה גם הרבה חשיבות לטבעת עצמה ולא רק ליהלום או לחלק שאוחז אותו. כמו כן קיים שימוש ביהלומים צבעוניים ויהלומי גלם.

מגוון סוגי טבעות אירוסין מבית ענבר תכשיטים:

  • טבעות אירוסין מזהב – טבעות אירוסין מזהב יכולות להופיע בשלושה גוונים של זהב צהוב, לבן ואדום (אין הבדל במחיר אלא בקראט). כמעט כל עיצוב ניתן להזמין בכל אחד מצבעי הזהב.
  • טבעות אירוסין מזהב לבן – בדרך כלל טבעות אירוסין מזהב לבן מאופיינות בקו עיצובי יותר נקי ומינימליסטי, סגנון יותר קלאסי וניתנת יותר חשיבות לאבן המרכזית, שבד”כ תהיה אבן יהלום. טבעותת אירוסין זהב לבן מתאימות ללקוחות יותר שמרניים.
  • טבעות אירוסין זהב צהוב – טבעות אירוסין מקוריות מזהב צהוב יותר חופשיות, יש יותר שימוש באבני חן גדולות, יותר פיתוחים וקישוטיות בגוף הטבעת עצמה. טבעות אירוסין מעוצבות מזהב צהוב מתאימות ללקוחותת יותר נועזים.
  • טבעות אירוסין יהלום – יהלום יכול להיות משובץ בטבעות אירוסין שונות בכל סוגי הזהב וכמובן שניתן להחליפו באבן חן כפי שצוין לעיל. כל טבעת אירוסין מכל סוג שהוא, כאשר משבצים בה יהלום הופכתת להיות טבעת יהלום.

אנו בענבר תכשיטים מזמינים אותכם לבוא ולהתרשם ממגוון טבעות אירוסין מעוצבות ומשאר מוצרינו. בגלריית התכשיטים שלנו תוכלו למצוא קולקציות של מעצבי תכשיטים היוצרים תכשיטים מקוריים בבית המלאכה שמעל החנות. כל התכשיטים שלנו נעשים בעבודת יד עם הרבה אהבה, תוך הקפדה על איכות חומרי הגלם ורמת הגימור הגבוהה ביותר.

מגוון לקוחות מרוצים יכולים להעיד – תכשיט מושלם מתחיל בענבר תכשיטים אנו נשמח לראותכם בין לקוחותינו המרוצים.

צור קשר
בוא נכין את התכשיט הבא שלך
[wc_errors]