טבעות אירוסין וינטאג’

בענבר תכשיטים תמצאו מגוון של טבעות אירוסין וינטאג’ כחלק מליין יפהפה של תכשיטים בעיצובי וינטאג’. אם אתם רוצים להציע לבת הזוג שלכם נישואים ולהפתיע אותה בטבעת מיוחדת וקצת שונה, ענבר תכשיטים היא הכתובת המתאימה לכם. מה מאפיין את טבעות האירוסין באופנת עבר, בסגנון וינטאג’ ולמי הן מתאימות? על כך זה ועוד, במאמר הבא.

מה מאפיין את טבעות האירוסין המעוצבות בסגנון וינטאג’

טבעות האירוסין של היום מגוונות הרבה יותר, מאלו שהוצעו לנו בעבר והן מביאות איתן יופי והרבה מאד סטייל. טבעות האירוסין, המעוצבות על פי אופנת עבר (וינטאג’) מאופיינות באלמנטים קלאסיים, עדינים מאד, כאלה שמזכירים לנו את אופנת העבר, את הסגנון שהיה מקובל מאד מבחינת עיצובית בשנות ה-20, שנות ה-30 ואפילו שנות ה-50 של המאה הקודמת. בתקופת מלחמת העולם הראשונה וגם השנייה וגם בתקופת קום המדינה.

טבעות אירוסין וינטאג’ יכולות להתאים לשרשראות וגם לעגילים, המעוצבים בסגנון קלאסי ולא בהכרח סגנון וינטאג’ גם כן. וכאן הייחודיות שלהן. הן נפלאות לצד תכשיטים המגיעים בעיצובים שונים ויוצרות יחד איתם מראה שלם והרמוני. טבעות כאלו מחמיאות מאד לעונדות אותן ומושלמות כטבעות אירוסין. הן משדרות איכות, הן משדרות מקוריות וקריצה אל העבר, לשנים רחוקות ויפות.

למי הן מתאימות

טבעות אלו מתאימות לכל אישה. הן מתאימות לנשים שאוהבות תכשיטים והרבה וגם לנשים שכמעט ולא נראה עליהן תכשיט. בגלל שהן עדינות וקלאסיות מאד, הן נפלאות לנשים שאוהבות ללבוש סגנון סולידי יחסית ובגלל שהן מיוחדות מאד וקצת שונות מאחרות, הן משתלבות נהדר לצד בגדים ססגוניים יותר אצל נשים שאוהבות את הצבע. טבעות אירוסין בסגנון וינטאג’ יכולות גם להתאים לנשים בכל הגילאים. לבחורות צעירות בנות 20 וגם לנשים בוגרות יותר שאלה עבורן נישואין שניים למשל. הן יכולות להתאים לנשים כהות עור וגם לנשים בהירות, הן משתלבות נהדר גם לצד טבעות נוספות ומקבלות מקום של כבוד. אי אפשר להתעלם מהן ולו בזכות היופי שלהן והעובדה שהן מביאות איתן סגנון עיצובי שהפוך לחלוטין מהסגנון המודרני.

מה כדאי לדעת עליהן

כשמחפשים טבעות אירוסין, בין אם בסגנון וינטאג’ ובין אם בכל סגנון אחר, כדאי לשים לב לאיכות שלהן. חשוב שהן תהיינה איכותיות, כאלו העשויות מחומרי גלם עמידים וחזקים. כאלו שמשלבות אלמנטים שונים מאיכות גבוהה גם כן. ישנן לא מעט טבעות אירוסין עם אבנים שונות, שמוסיפות להן זוהר וייחודיות שאין כמותה. כאשר מדובר באבנים, חשוב שאלו לא תפרדנה מהטבעת ותשארנה צמודות ודבוקות אליהן בחוזקה. טבעת איכותית מבטיחה זאת וכך גם הכתובת שמציעה אותה. ולכן, מומלץ מאד לפנות למקומות המתמחים בעיצוב ובייצור טבעות אירוסין וינטאג’ וכאלה שמציעים לכם מבחר טבעות אירוסין זולות אבל מאיכות גבוהה. כך לא תצטרכו להתפשר על אף פרמטר ולהפתיע את בת הזוג שלכם בטבעת יפהפייה.

צור קשר
בוא נכין את התכשיט הבא שלך
[wc_errors]