כיצד ניתן לשחזר תכשיט

איבדתם תכשיט שיקר ללבכם? יש לנו בשורות טובות: אפשר לשחזר אותו. אם זה נשמע לכם כמו מדע בדיוני, אתם מוזמנים לפנות אלינו ולהתרשם בעצמכם. תמונה, ציור או תיאור של התכשיט יכולים להספיק – אנחנו נעשה את השאר.

ההיסטוריה חוזרת

תכשיטים היו מאז ומתמיד חלק מהמורשת האנושית. בכל תרבות ובכל יבשת, התכשיטים היו מצרך מבוקש, ואנשים נהגו “לבטח” את עצמם עם שלל חפצים, בעיקר חפצי ערך עם אבנים טובות, כנגד עין הרע ואכזריות הגורל. השימוש בתכשיטים כסמלים החל לפני עידן ועידנים ונמשך גם היום, וכך אנחנו מוצאים את עצמנו שומרים תכשיטים העוברים מדור לדור כמזכרות משפחתיות.

תכשיטים בעלי ערך

עבור אנשים רבים, לתכשיטים יש ערך סנטימנטלי משמעותי, מעבר לערך הכספי. תכשיטים שקיבלנו כמתנה לאורך חיינו למשל טבעות נישואין וינטג’ או שרשרת שעברה בירושה, תכשיטים שסימלו את המחויבות שלנו בברית הנישואין או כאלה שהיו שייכים ליקירינו שאינם עוד. העיסוק בתכשיטים נוגע בכל אחד, וכך גם הצורך שלנו לשמור ולשמר אותם.

יש תחליף

כשאנחנו מאבדים תכשיט יקר בעל ערך רגשי, או כזה שמאוד אהבנו, נפערת תהום עמוקה בתחושתנו. הבשורה הטובה היא שכיום יש אפשרות לעשות שחזור תכשיטים ולקבל העתק מדויק של התכשיט האהוב שאיבדנו. במידה והתכשיט נפגם או ניזוק, צורף טוב יידע לחדש אותו ולהשיבו למצבו המקורי, כך שלא אבדה תקוותכם.

איך משחזרים תכשיט?

כדי לשחזר תכשיטים בצורה הטובה ביותר, מומלץ לפנות למומחים שמתמקצעים בתחום. לא כל תכשיטן, ובטח לא כל מי שטוען שהוא כזה, מבין בכל צורות העיסוק בתכשיטים. למען שחזור או תיקון של תכשיט ישן, כדאי לפנות לצורפים מומחים שיידעו לשחזר את היצירה באופן מקצועי על פי טעמכם ודרישתכם. מתגעגעים לתכשיט האהוב שלכם? צרו קשר, אנחנו יכולים לעזור. 

צור קשר
בוא נכין את התכשיט הבא שלך
[wc_errors]