מעצבת תכשיטים בתל אביב

תכשיטים בעיצוב אישי הפכו בשנים האחרונות למצרך מבוקש – ולא בכדי. כולנו רוצים להתהדר בתכשיט יוצר דופן ומיוחד, כזה שיהיה בעל אמירה אישית או משמעות מיוחדת.  אמנם אפשר לגשת לכל חנות תכשיטים, למצוא טבעת יפה, עגילים תואמים או שרשראות. אבל אם כבר אתם משקיעים את מיטב כספכם בתכשיט… למה שלא יהיה מעוצב כפי שתמיד חלמתם? הרי יש אפשרות סבירה שתמצאו את אותו התכשיט שקניתם בחנות במקומות רבים אחרים ועל אנשים אחרים.

 

מעצבת תכשיטים הוא תחום עתיק יומין

מעצבת תכשיטים בתל אביב נותנת לכם אפשרות ייחודית, לתת טוויסט אישי משלכם ולהתחדש בתכשיטים עבודת יד בעיצוב אישי, כך שתוכלו להטביע את חותמכם. תחום התכשיטנות הוא תחום עתיק יומין שמאז ומתמיד היה מבוקש מאוד והתברך בלא מעט עדויות המעידות על היסטוריה קדומה. תכשיטים הסתובבו בין בני האדם עוד מתקופת הקדמונים, ורבים מהאנשים באותה תקופה היו מתקשטים בהם. התכשיטים היו עשויים מחומרים, סגנונות וגדלים שונים. תכשיטים עתיקים אלה מוצגים כיום במוזיאונים ומעלים היסטוריה שלמה. כיום ניתן בהחלט ללמוד הרבה מאוד על האישיות של אנשים שונים על פי הופעתם החיצונית והתכשיטים שהם עונדים על גופם. ההופעה משתקפת באמצעות תכשיטים ואקססוריז שנשים וגברים בוחרים לענוד ולהתהדר בהם.

מעצבת תכשיטים בתל אביב מבית הסטודיות של ענבר תכשיטים

לפני שאתם בוחרים איזה תכשיט לענוד – חשבו מה הכי מתאים לאישיות שלכם ולמבנה הגוף שלכם. האופציה הטובה ביותר היא להשתמש בשירותי עיצוב תכשיטים אישי כך שתוכלו להשיג בדיוק את התכשיט שרציתם. מעצבת תכשיטים בתל אביב תוכל לייצר עבורכם תכשיטים במגוון עיצובים, במקום בו ההשראה, החומר והטכניקה נפגשים. תוכלו לבחור מבין מבחר תכשיטים מעוצבים מזהב או מכסף, תכשיטים קלאסיים, עדכניים או חשדניים עם נגיעה אישית ואמירה אחרת. בין היתר תוכלו לעצב טבעות אירוסין, תליונים, שרשראות, עגילים, טבעות נישואים ועוד שפע תכשיטים מרהיבים בהזמנה אישית ובעיצוב ייחודי.

 

עיצוב תכשיטים ואקססוריז

תכשיטים ואקססוריז יכולים לספר הרבה על המזג של האדם העונד אותם. יש תכשיטים שמעידים על אופיו של אדם כטיפוס אוהב חיים, חברותי ושמח, שלרוב מתאפיין בתכשיטים גדולים שאי אפשר לפספס גם לא ממרחק רב. הטיפוסים האלה נחשבים פעמים רבות ל”מסמר הערב” במסיבות או במפגשים חברתיים. הם יאהבו לענוד עגילים גדולים, טבעות אירוסין עבות או נוצצות, שרשראות גולשות ומרשימות וכו’.

מי שעונד שעוני יוקרה למשל, עם רצועות גדולות או שיבוץ של אבנים מרשימות – ייחשב לאדם מוחצן יותר, כזה שחובב את החיים הטובים ואוהב ליהנות מהכל. לעומת זאת, מי שמעדיף לענוד שעון פשוט, בצבעים שקטים ולא מתבלטים, יהיה בדרך כלל אדם בעל מזג רגוע יותר ואולי אף נחבא אל הכלים.

טיפוסים אומנותיים, או כאלה שנוטים להרהר הרבה ולשקוע בחלומות בהקיץ, יענדו על פי רוב תכשיטים ייחודיים בעלי מראה שאין לכל אחד. שילוב הצבעים והאביזרים שלהם יהיה רחוק מלהיות קז’ואל והם לא בהכרח יבחרו בתכשיטים היוקרתיים ביותר, אלא בתכשיטים המיוחדים ביותר. הם לא יחששו לשנות, לבחור תכשיטים בעיצוב אישי של מעצבת תכשיטים בתל אביב, והם בדרך כלל יגוונו את הופעתם החיצונית לעיתים קרובות.

צור קשר
בוא נכין את התכשיט הבא שלך
[wc_errors]